dan före dan.

2009-12-23 @ 14:55:54
Har varit ute med familjen i julstressen idag för att handla det allra sista inför imorgon. Snart ska vi börja göra knäck, MUMS!

Jag kan inte riktigt släppa hur bra det känns att vi ska vara hemma hos oss for a change på julafton. Kusinerna kommer hit, mormor är här, morfar kommer och jag får träffa min Anya-panya. IHK. Kan ni förstå att det är julafton imorgon? :D Kalle Anka, julmat i stora mängder, julklappar, alla glada miner när man öppnar sina julklappar, den mysiga stämningen och framförallt sällskapet. <3

Hihi, jag vet att jag tjatar en del om julafton, men det är liksom tillfällets stora glädjespruta.

Nyår är också bestämt och avklarat, det känns även förjävla bra alltså.

Nu ska jag gå och umgås med min familj. Ciao!

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0