en dag på väla

2009-12-17 @ 18:52:23
Kom hem för en liten stund sedan. Skojade med Oliver om att det säkert skulle ta två timmar att komma hem. För honom gjorde det inte det, men jag var dum nog att inte ta bussen som stod på knutan och fick därför vänta i drygt 45 minuter extra för att bussarna som skulle komma, inte kom.

Aja, det var en mysig dag på väla iallafall. Och jag träffade en massa snuttigt folk som exempelvis Olivia, Becca och kusinvitamin! Han fick köpt allt han skulle och jag som bara var med på sällskap tyckte bara det var skoj att gå och handla med en kille som faktiskt vet vad snygg klädstil innebär. :D Haha.

Nu ska jag göra lite mat, sen eventuellt baka med mamma. Vi är båda sjuka, men det ska vi nog klara av iallafall.

Ha en mysig dag sötnosar, det ska vi ha.

Ciao!

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0