GOD JUL!

2009-12-23 @ 23:31:07
Nu ska jag snart krypa ner i sängen hade jag tänkt. Hade inte varit fel med någon bredvid, as usual, thihi. Om drygt en halvtimme är det julafton. Myspys! Någon som vill börja dagen med snöbollskrig? Hehe.. Man får ta vara på snön nu när man har den ett tag. Men den ska vara borta till nyår, hoppas jag på iaf.

Mina inlägg är inte allt för innehållsrika nu för tiden. Antar att jag har blivit lite mer tyst om mitt privatliv då en del fel folk läser bloggen. Ganska kul ändå att ni är så pass många som läser dagligen, trots att jag inte skriver speciellt mycket. Så en puss till er ;*

Åååååh vad det är mysigt att kolla ut och det är helt vitt ute på altanen. I just love it!

Nej, nu kallar sängen på mig. Den ser väldigt gosig ut vill jag lova!

Godnatt. Och GOD JUL!

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0