Godnatt säger jag.

2009-12-30 @ 04:24:31
Precis kommit hem från ett jobb-pass som Josefin övertalade mig att ta. Hon och Carro kom och hämtade mig på Donken och lämnade mig för några minuter sedan. Jobbade stängning, och det känns verkligen i mina fötter. 9,5 timme och jag har suttit ner sammanlagt i knappt en halvtimme.. Nej, jag klagar inte, jag trivs som fan! :D Hade bara varit jävulsk skönt med fotmassage just nu ..

Upp om 5,5 timme ca. Så nu är det sängtime för min del. Ge mig nyår. :*

Godnatt sötnosar.


Era åsikter
Postat av: josse

Jag hade inte velat röra dina fötter efter 9,5 timmar i samma skor!

2009-12-30 @ 15:47:51

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0