jobb, snö & julafton.

2009-12-17 @ 12:30:41
Ska snart iväg till väla med Ojja eftersom det inte blev av i tisdags. Om det inte kommer något emellan denna gången med, men det får vi hoppas att vi slipper undan, hehe. Så väntar iallafall på att han ska höra av sig om att han är klar, sen sticker vi (:

Det är snö ute, snö är underbart när det är så vitt och inte brunt slask. Älska snö. & låt det ligga kvar till julafton, please?

På tal om julafton.. Kan ni fatta att det är en vecka kvar? :D Första julafton ever som kusinerna kommer till oss och firar jul, det ska bli mysigt. Brukar alltid vara i ÖL-by annars. Och som lite sådär extra, så ska jag umgås med min Anya ;* kan det bli bättre? :D Anya på julafton, det är liksom som en extra julklapp. I miss you. Hon ska vara hos sin moster och sen kommer hon hit för att trakassera mina föräldrar lite. För det är därför hon kommer, inte för att träffa mig, höhö. Och hoppas på att det är snö ute, så att vi kan ha snöbollskrig. (Anya, vad säger du om att tvinga ut pappa och alla på honom?)

Imorgon ska jag till McDonald's för introduktion, har ju glömt berätta att jag fått jobb där. :D Nervöst med mitt första jobb ever - med tanke på ..mig liksom - men det kommer nog bli bra iallafall.

Nu ska jag knarka lite halstabletter, vi hörs kanske senare!

Era åsikter
Postat av: anya - never let them see you down, smile while you are bleeding

det där med att dra ut din pappa lät kanon! jag drar ut pappa och morbror också, SÅ JÄVLAR! måste komma ihåg att ta med ombyte :D

och just det, det är en vecka kvar. MÅSTE göra klart era julklappar :o satan. <3

2009-12-18 @ 16:46:08
URL: http://aniya.blogg.se/

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0