lista 2, enjoy!

2009-12-28 @ 00:08:50

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?
Som fan! :D
2. Är du lycklig?
I grund och botten är jag.
3. Är du uttråkad?
Varför i hela friden tror du annars jag svarar på en massa dumma frågor?
4. Är du ledsen?
Nej. :)
5. Är du italienare?
Ibland.
6. Är du cool?
All the time :D
7. Är du från Irland?
Självklart. Irland is the shit. Palla vara svensk liksom.
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?
Jajamensan!

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Det beror på vad det handlar om. Jag menar; en människa, NO WAY - en klänning, YES WAY.
2. Har du någon gång blivit sårad?
Så att det räcker för en hel livstid.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?
Jag brukar sova på natten, så jag tror inte jag tänker speciellt mycket då. Men jag har drömt om samma kille under en hel natt? :D
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?
Har jag säkert.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?
Nej. (: Till skillnad från andra söker jag inte desperat efter ett förhållande.
6. Har du haft en hemlig beundrare?
Det vet jag inte, då hade han ju inte varit hemlig?
7. Är du kär?
Så in i bomben! Min säng är mitt livs kärlek. Vi mot världen liksom.
8. Vill du gifta dig när du blir stor?
Jag vet inte. Märker vi.

TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?
LUNARSTORM FTW!
2. Hår eller ögon?
Ögon ..gosh. :|
3. Katter eller hundar?
Bryter jag mot några regler om jag svarar både och?
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?
Några få bästa vänner.
5. Coca-Cola eller Pepsi?
Pepsi.
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?
Det beror lite på humör och vem jag är med.
7. Pengar eller lycka?
Lycka.
8. Dag eller natt?
Natt.
9. Msn eller mobil?
Mobil.

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?
Nej, det är det bästa med att ha rummet med altandörr, hehe (6)
2. Brutit nåt?
Ett löfte?
3. Gjort nåt du ångrar?
Det har vi väl alla. Men se så bra jag mår idag :D Så orka all gammal skit.
4. Hoppat Bungee Jump?
HEHEHE, skojar du eller?
5. Ljugit för någon du tycker om?
Yepp.
6. Ätit en hel tårta?
Hallåja, SÅ stor mun har jag inte.
7. Gjort bort dig offentligt?
Varje dag! :D
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?
Jadå.
9. Gråtit när ett husdjur dog?
Japp. Höll på att dampa sönder mormors lägenhet en gång (a)
10. Velat försvinna?
Det har jag alldeles säkert.

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde?
Daniel.
2. Telefonsamtalet du fick?
Kasper.
3. Personen du var med?
Josefin tror jag. Förutom min familj.
4. Roligaste grejen som hänt?
Har hänt för mycket sådant den senaste tiden för att jag ska kunna välja en sak.
5. Personen du smsade?
Linus.
6. Personen du tänkte på?
Med tanke på att jag precis skrev Linus namn, så är det väl rätt logiskt att jag tänkte på honom.
7. Du skrev till på myspace?
HEHE, palla myspace. Jag har ingen aning.
8. Du kommenterade?
Ehm, jag vet inte.
9. Du tillbringade natten med?
Hihi. :$ ..ANYA.
10. Du kramade?
Pappa I think.


Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0