Rädd.

2009-12-09 @ 00:22:25
Jag skulle sova för snart en timme sedan p.g.a. grymt jobbig huvudvärk. För första gången på länge somnade jag nästan direkt. Eller ja, jag hann egentligen inte somna riktigt förrän jag hörde ljud från altanen. Två personer som klampade in. Med tanke på gamla händelser gjorde detta mig livrädd, och när jag hörde något mot rutan visste jag inte riktigt var jag skulle ta vägen..
Men det visade sig att det var två idioter vid namn Josefin & Christian som fått för sig att måla med snöspray på mina fönster. Påminn mig att de ska ha stryk nästa gång jag träffar dem. :)

Nu ska jag försöka sova igen och hoppas att jag slipper jobbiga drömmar.

Godnatt!

Era åsikter
Postat av: Josefin & Christian

Vem vet ..kanske kommer vi en sväng till? :D

2009-12-09 @ 00:42:03

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0