mys.

2010-02-20 @ 03:18:03
Sitter knappt vid datorn längre, så som vanligt är bloggen inte så jätte tilltalande direkt.
Jobbat tre stängningar i rad, helt klart de softaste och roligaste dagarna på jobb hittills. Skulle jobbat i natt med, men är sjuk. Börjar bli riktigt trött på att vara sjuk nu. När jag väl blir frisk hinner jag vara det i två veckor, sen slår det till igen. What's the deal?
Hur som helst, här sitter jag nu och ska strax gå och lägga mig. Har inte haft mycket till liv de senaste dagarna då jag är en stor sömntuta och har sovit hela dagarna efter och innan jobb. På något sätt är det bara ..skönare att sova. Allting känns så lätt bland drömmarna. Speciellt de drömmar jag haft den senaste tiden. Bara, ..mysiga kärleksfulla drömmar, av någon anledning.

Snackade förresten med Petra för en stund sedan i telefon. Eller ja, kanske en timme sedan. Hon är ju söt den tjejen, haha! Förvirrad är hon ibland ;* Men hon får en att le iaf. Imorgon ska vi hem till Ojja och basta (är det planerat iaf) och äta Taco. Mums!

Annars är jag ledig i helgen, och jobbar förmiddagar nästa vecka. Får se vad det händer för kuligt då. Men med tanke på senaste tiden kan jag tänka mig att kvällarna kommer spenderas på Olympia, haha.

Nu är det dags för sömn. Ciao!

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0