Kluven bild.

2010-01-16 @ 08:22:41
Tänkte på en sak nu under natten på jobb. Det är galet hur många killar det finns som försöker ragga på en. Verkligen på ALLA tjejer som jobbar på McDonald's. "Tjena! När slutar du idag? Vill du ha sällskap av två snygga killar? ;)" Öööh.. Nej? Seriöst. Absolut inget illa om Donken, men om man väljer att sitta där och ragga upp tjejer, ..så undrar jag hur desperata de här killarna egentligen är?

Jag gick runt och fixade i lobbyn då en gäst utbrister "alltså ..är du alltid sådär glad? Du har ju gått runt och lett och skrattat nu hur länge som helst!" (han & killkompisen hade suttit i drygt två timmar innan dess med 4 andra personer och pratat inne i restaurangen.)

Men hur som helst, till poängen.. Vissa säger att jag alltid är så glad, andra säger att jag inte är annat än deppig. Ger jag verkligen så olika bilder av mig själv till olika personer?

Nu ska jag sova iallafall. Jag luktar bara rengöringsmedel och olja. Duschen imorgon längtar jag enormt mycket till, haha.
Ciao!

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0