Lycka.

2010-01-06 @ 16:46:03
Sitter och kollar runt på lite olika sidor. Sedan jag fick jobb har mitt självförtoende stärkts en del och jag känner bara att jag vill komma hemifrån och börja leva mitt eget liv, stå på mina egna ben. Just nu hoppas jag verkligen på ett fast jobb så att jag kan börja leta lägenheter på riktigt. Känns lite tidigt att börja leta speciellt seriöst redan nu, men kollar lite gör jag iallafall.

Det är rätt sjukt så snabbt det går egentligen. För bara några månader sedan kändes det som att jag alltid skulle vara ett barn, ungdom liksom. För första gången känns det som att jag håller på att bli vuxen på riktigt. Tanken skrämmer mig lite, samtidigt som det är en enormt häftig känsla.

Tänk bara, julafton 2010 kanske firas i min helt egna lägenhet! Åh, pirr.
Men ska väl inte få upp förhoppningarna alldeles för mycket, saker brukar gå fel när allt känns bra. Men hoppas kan jag iallafall göra.
Jag har jobb, jag har vänner och jag har en underbar familj. Visst hade det varit mysigt med någon att få krypa ner i sängen med och bara mysa, någon som är en bästa vän & pojkvän, men det kommer det med en dag... när jag känner att det är något jag vill lägga tid på igen. Känner man så, så är det ingen idé att försöka sig på ett förhållande.

Ah. Jag är lycklig just nu. Låt det hålla i sig.

Era åsikter
Postat av: Josefin

Vi vet båda två att om den ena lyckas, så lyckas den andra. Jag hittade min drömprins, mitt framför ögonen på mig dessutom!, din drömprins kommer också snart och får dig att falla pladask.

Jag hejar på dig syster! Och jul 2010 ska firas hos mig och Krille! I alla fall en del av julafton, eller dagen efter eller dagen innan. <3

2010-01-06 @ 21:04:04
URL: http://juffemedkniven.blogg.se/

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0