Just a city boy, born and raised in South Detroit.

2010-10-12 @ 11:31:42
Så mycket för sovmorgon idag. Eller, sovmorgon fick jag kanske, men meningen var ju att jag skulle sova halva dagen. Men så blir det inte när man har katter man måste hålla koll på efter kastrering! Något säger mig att my days att sova bort är över. Kan väl egentligen bara vara tacksam!

Så, ..vad som händer idag? Bra fråga, funderar fortfarande över svaret faktiskt. Mamma kommer hit senare iaf med silvertejp. That's just about it. Kanske borde se till att skriva klart mitt CV? Kunde ju vara en rätt bra idé faktiskt.

Var all denna skrivglädje kommer ifrån vet jag inte faktiskt. Men jag antar att jag bara ska se det positivt. Har jag börjat skriva i bloggen igen, så tar det väl inte allt för lång tid innan jag börjar skriva annat igen med!

Nej, leta någon film och äta lite annanas. Så börjar morgonen iallafall.

Ciao.

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0