Friiiiday night.

2011-02-02 @ 23:57:35
Hahahaha, fredag kommer bli bra jappjapp. Ska fira syster då ju, förfest hos mig och sen bowling och utgång. Kommer bli så satans bra, I can feel it :D Enda "problemet" är att jag bor i en etta & vi blir ju ..några stycken. Men det ska nog gå ändå :D Det viktigaste är ändå att syster får en bra kväll, för det förtjänar hon! 

Snart känner jag att det är dags att slänga mig i sängen. Imorgon ska jag till stan för lite ärenden och en fika, sen blir det jobb 16.45-01.30, woho!
Åh, jewla emma. Nu är jag sugen på glass med varma hallon ju :( dumma dig!
Ciaaaaaao.
Jag älskar dig. Massor. Min ängel.

Era åsikter
Postat av: Anonym

hahahahah

2011-03-21 @ 16:27:42

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0