Headache.

2011-02-02 @ 10:23:59
"Avvakta en vecka, har din huvudvärk inte släppt då så ring hit och boka en tid."
Ja, för det är ju verkligen så att det här är första dagen jag har huvudvärk... 

Hur som helst, så fyller min underbaring till syster 21 idag! Det ska firas i helgen med bowling och förfest hemma hos mig. Kul ska det bli minsann! Har inte träffat henne på länge nu känns det som :( Jag saknar min syster!!
Hoppas du får en bra dag älskling!
Nu ska jag återgå till att titta på film och hålla tummarna för att den dova huvudvärken håller sig dov. Har ringt till jobb och sagt att jag kan jobba ikväll, så inte fan tänker jag stanna hemma en dag till!

Wopidooo. Ciao!

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0