can we pretend that the airplanes in the nightsky are like shooting stars?

2010-10-11 @ 21:11:58
Jag och mina hårfärgningar, jag vet .. Men jag ska färga håret igen, ska bara låta det hinna bli lite starkare först. Vet precis hur jag ska ha det iaf.

 

Älskar det. Undrar varför jag färgade hela håret rött från första början egentligen.. Nej, såhär får det bli :)

Hämtade kisarna för några timmar sedan. De är båda två fortfarande helt groggy. Så jävla sööta. Och Oliver går runt med en tratt på huvudet. Det gillar han inte alls!

Ledig imorgon också, ska bli skönt. Kanske kan sova ut för första gången på en och en halv vecka? Haha. Kan vara dags.

Precis ätit mat också, och jag har chokladpudding i kylen som jag ska kränga. Sen funderar jag på Zumba, men jag vet ju hur det brukar sluta...

Ciao!


Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0