Veterinären.

2010-10-11 @ 13:55:49
Helloo.
Blev inte så mycket sömn i natt. Somnade väl vid tre och halv 7 imorse var det dags att dra sig ur sängen. Oliver & Pixel skulle till veterinären så jag hade inte så mycket val! Kan ju säga att det är lite tomt här nu utan två galna katter som springer runt!

Tackar Anya som körde mig dit och hem! Vid halv 5 är det dags att hämta dem. Hinner jag sova lite innan dess tro?

Efter veterinären drog jag ner till stan med Petra. Snackade en massa och hade trevligt. Känns som det var hur länge sedan som helst egentligen. Hm, så är det väl när man är vana vid att ses praktiskt taget varannan dag iallafall.

Överväger att skita i att vila och träna lite istället. Svårt val det där.
Fast ..sova kan man göra när man är död, right?

Ciao.

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0