Danmark!

2012-08-11 @ 10:01:48
Hej igen!
Varit vaken ett tag nu då min babe idag åker upp till Piteå igen, så ville säga hejdå till honom. Hade väl visserligen varit vaken nu ändå, (ganska tidigt med tanke på att jag i princip aldrig förr gick upp självmant innan klockan 12), men har blivit så senaste tiden. Skönt!

Så, angående rubriken.. Idag ska jag till Danmark med min fina familj. Skönt att åka iväg på lite småsaker ibland och bara vara. Underbart. Får se vad dagen har att erbjuda..
Men tror även att jag skulle hem till herr&syster Nydahl och umgås lite ikväll, det var ett tag sedan.
Pappa ringde precis, så nu är det dags för mig att göra mig iordning känner jag. Retar mig en del att jag inte har någon jäkla aning om var mina nya solglasögon är. Förvånad? - Inte det minsta.

Ciao!

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0