kommentar.

2009-12-18 @ 19:18:00
Postat av: anya - never let them see you down, smile while you are bleeding

det där med att dra ut din pappa lät kanon! jag drar ut pappa och morbror också, SÅ JÄVLAR! måste komma ihåg att ta med ombyte :D
och just det, det är en vecka kvar. MÅSTE göra klart era julklappar :o satan. <3

 

Haha, jag var bara tvungen att kommentera det här. Men anya, ..du vet hur det kommer sluta om det är dem tre som är med oss ut va? :) Fast vi kan ta med min bror och mina kusiner, så blir det skitbra :D Ska din syster och någon mer som kan kallas ungdom med? :D Ombyte kan nog vara ganska smart ;)
Haha, aw. ;* Jag har fixat din. 24e <333


Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0