Berg- och Dalbana.

2010-02-10 @ 01:19:33
Snacka om att den senaste tiden har varit helt skruvad. Detaljer orkar jag verkligen inte dra upp, men svek, lögner, skratt, tårar, glädje, ensamhet, dödsfall.. När de säger att livet är som en berg- och dalbana ljuger de verkligen inte. Även om det inte varit många uppförsbackar.

Ikväll har jag jobbat. Massa flumm blev det och jag gillar det. Vet inte vad jag ska skriva mer om det egentligen, haha.

Förra helgen var det utgång på fredagen med Jeppe & Krille. På något jävla sätt hamnade vi inne på Harry's, och jag gillade det stället starkt. Var hemma halv 7 på morgonen.
Dagen efter var det fest för Ninnie & Danne. Jag trivs som fisken i vattnet med dessa människor. Kvällen slutade ju som den gjorde till slut, men ärligt talat är jag glad för det. Jag känner ingen saknad direkt, finns inget att sakna.

Sen började jag även prata med en förlorad vän den kvällen, Petra. Ih, lycka. Dagen efter snackade vi på msn och det kändes lika bra som det alltid gjort. Imorgon ska jag träffa henne och en av hennes killkompisar i stan, hon har ju sina idéer den tjejen... Haha! Svarta sopsäckar ftw!

I helgen är det fest och kalas, där jag lär vara nykter, och jobb på söndag.

En liten uppdatering iallafall, hope you're happy. (:
Nu design btw, ser ni inte den så tryck F5.

Det är inte så kul att kämpa för något om man är ensam om det.



Och förresten. Hur fan kan man sjunka så lågt? Jag trodde verkligen på dig, men nu ger jag upp. Skyll dig själv, du har bränt dina chanser. Förstår inte hur jag kan vara så korkad och verkligen vilja tro det bästa om människor. Jag ska sluta bry mig så jävla mycket, vad är meningen liksom?

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0