Insikt

2010-06-07 @ 02:40:23
Jag trodde det skulle vara svårt. Och det var det först. Men efter flera omgångar av svek, så lär man sig vilka personer det är värt att lägga ner tid på. Jag står för orden jag sa, ångrar ingenting. Men jag tänker verkligen inte sakna något av det längre. Det finns viktigare saker i livet än ett förhållande med någon som inte kan vara ärlig ändå. Mycket viktigare saker.

Som t.ex. att lägga märke till hur fåglarna kvittrar när det är så fint väder ute, spendera tid nere vid stranden med fina vänner, spendera en hel dag till inget annat än skratt och ännu mera skratt. Varför hålla fast vid något som gör oss ledsna, när vi istället kan fokusera på allting som är så bra?

Sen finns det saker som inte går att släppa på ett tag. Och det här är något som kommer göra ont väldigt länge. R.I.P. <3

Nu ligger jag i sängen och tänkte att det är dags att sova. Känner att jag har en halv miljon sand i håret efter några timmars spenderad tid nere vid stranden.

Sömn, dusch, jobb & träffa petra. Godnatt!

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0