Bloggtorka. Som fan. Typ.

2010-03-19 @ 19:54:34

Hejhej.

Precis som rubriken säger och som ni säkert har märkt - bloggtorka för hela slanten. Men nu tänkte jag iallafall slänga ihop ett litet inlägg, ..som vanligt alltså.

Kan ju berätta lite om jobb. Först och främst blev jag "fast anställd" (som det egentligen inte heter längre) efter bara knappt 2,5 månad. Rätt skönt. Och nu jobbar jag som in i bomben. Dock ledig en hel del dagar nästa månad, men jobbar också därefter de dagar jag väl jobbar. Långa dagar med andra ord - men pengar ;D Haha.

Sen jaa... jag vet inte. Vad har jag gjort den senaste tiden? Umgås mycket med petra, jobbar ju som sagt. Har även varit i Allerum hos Kasper&Alex två dagar. Jobbar i helgen 8-17, och sen söndag kväll ska jag träffa Oliver är det bestämt. Måndagen är jag ledig och den spenderas med Kasper i Allerum då vi ska passa en 14veckors labbe/golden. Mwhii :D I love hundar.

Annars vet jag inte riktigt vad jag ska berätta för er. Livet flyter på för det mesta. Jag är liksom sådär glad och sprallig hela tiden. Har nog insett att livet är för kort för att slösas bort på bråk och tårar. Äsch. (:

Nu är det dags för mig att glo lite film, sen ska jag minsann sova rumpan av mig. Min säng är epic, för att sno ett petra-ord, haha :*

Ciao!

Jag älskar dig & du klarar detta. Det måste du.


Era åsikter
Postat av: petra

känns precis som jag har skrivit detta inlägget själv ;< alla ord, alla uttryck. Mina, förfan! somfan :(

2010-03-21 @ 02:17:33

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0