Biobesök

2010-03-03 @ 13:19:45
Inne på biografen vid kiosken:
Tias: Jag ska nog köpa en stor pommes.
Petra: Då kanske du ska gå till Max istället?
Tias: Men jag menar ju varma chips!
Millan: Aha, ska du köpa dig en stor pommes sen då?
Tias: Men sluta nu!
Millan: Jag lovar att du kommer säga det sen när vi ska handla också!
Tias: Nej, verkligen inte. Jag sa ju fel!
Detta fortsatte jag och petra köra med i tio minuter till. Efter en halvtimme var det dags att köpa snacks för att gå in i salongen:
Tias: Hejsan! En stor pommes tack.
Kassörskan: Ehm, menar du chips eller popcorn?
Tias: Pom.... Chips menar jag...
Millan&Petra: HAHAHAHA.

Filmen var för övrigt bra. Men jag kommer inte ihåg vad den heter just nu..

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0