2010-11-23

2010-11-23 @ 12:42:37
Imorgon är det exakt en månad kvar till julafton. Känner att det kan vara dags att komma igång och köpa julklappar? haha.
Vaknade för en liten stund sedan, inte bra. Hade bestämt mig för att vara vaken hela natten så att jag ställer om mitt dygn, ..men jag somnade vid halv 1. (y) Well, som tur är så är det tisdag, så lär inte vara något att göra på jobb. Låt det gå snabbt som satan!
Sitter och äter frukost och ska snart läsa lite i min bok, och lite senare ska jag hälsa på Markus på sjukhuset.
Det är ungefär vad min dag består av. Och ja, .. städa. Så är det när man har katt, I guess.
Ciao!

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0