2010-11-25

2010-11-25 @ 07:07:09
Det är svårt att inte bli på bra humör när det snöar ute. Slasket hatar jag, men snön .. det är så fint :') Kom hem för en stund sedan efter jobbnatten, ska strax sova. Kommer så mycket blandat folk under natten, och många av dem orkar man bara inte med. VEM FAN SUPER EN ONSDAG?! Just nu ligger jag bara i sängen med min prins bredvid mig och kände för att skriva lite. Det är inga vidare intressanta inlägg jag formulerar nu för tiden, men det är ändå lite skönt att skriva av sig, iallafall det ytliga.

Fick en fin lön denna månaden! Så när jag vaknar senare är det dags för att betala lite räkningar och skulder och sen antar jag att jag ska med mina föräldrar och handla. Vet inte om jag skulle passa Melina också, men isåfall ringer väl Markus antar jag.. Melina är för övrigt hans dotter, helt underbar är hon! Det är när man ser såna sötingar som man längtar själv, men i dagsläget är det waay to soon!

Måste ringa veterinären imorgon också, glömde såklart det idag. Pixel har bara fått halva ID-märkningen i örat, nog smidigt. Stackars lilla, som lär få stå ut med samma sak igen :( Don't like!
Nu känner jag hur tunga ögonlocken börjar bli. Dags för sömn och mysiga drömmar..

See ya!

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0