2010-11-28

2010-11-28 @ 22:42:51
Fredags jobbnatt gick helt okej, var klara vid halv 7 ändå. Dock skrek jag för första gången på en kund, wops.
Dagen efter var dock ingen höjdar dag, efter att inte ha kunnat sova mer än 5 timmar per dag under hela veckan, så väckte mamma mig såklart tidigt på lördag också, för att det var dags att åka iväg och handla. Blev en massa kul shopping och sen var det till att julpynta i lägenheten. Med mitt temperament efter att ha sovit dåligt så gick det inte alls bra, och planerna med att träffa syster gick i kras.
Idag har jag återigen varit iväg och handlat med familjen lite överallt. Har dock komiskt nog inget minne alls just nu av vad det är jag har köpt...

Hur som helst, mamma och jag har precis kollat på Sherlock Holmes hemma hos dem och jag kom hem för en liten stund sedan. Här sitter jag nu och gör ingenting alls och lär fortsätta med det ett tag. Imorgon är det på det med jobb igen, woho.
Nu ska jag pussa lite på min lilla Pixel och fortsätta äta gottis.

Ciao!

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0