Dans, fest, lycka.

2010-10-10 @ 14:38:31
"Jag har saknat det, för det var längesedan jag kände att jag hade fötterna på jorden och inte var någon annanstans hela tiden."

Satt och läste igenom några gamla inlägg. Jag hade ju stunder då jag var rätt filosofisk av mig, har jag insett haha.

Jag måste ju nästan bara berätta om gårdagen. Det var riktigt länge sedan jag hade en kväll som bara var glädje rakt igenom. Vi samlades några tjejer från jobb för att bowla, närmare sagt jag, Jenny, Jelena, Carrue, Jonna, Linnea, Natalie. Kan ju säga att det gick som det brukar för mig. SKITbra i början, och sen blir jag för kaxig och resten av kloten hamnar i rännan. Har nog aldrig vunnit på bowling alltså. Sen drog iallafall alla utom Jenny & Natalie hem till Jelena för att dricka och snacka lite, och runt halv ett eller ett så tog vi bussen ner till stan. Vad som hände innan vi hamnade på Tivoli minns jag inte riktigt. Men iaf, Tivoli - ett ställe jag inte satt min fot på, på snart ett år tror jag. Sjukt. Och jag har saknat det. Jävlar vilken stämning, och jävlar vad vi dansade. Sen kom även Tom & Tobbe och höll oss sällskap, massa trevligt. Tydligen hade jag slått David också fick jag veta nu, haha. Äsch, lite får han la tåla kan jag tycka! :D
Killar på dansgolvet är för övrigt för jävla komiska. Att ett nej är så svårt att förstå är för mig ganska konstigt. Hur som helst, så skulle jag kunna skriva en novell om gårdagen för det hände så otroligt mycket. Men jag antar att jag får vänta tills jag får tag i bilderna, så får jag visa er lite istället. Min kväll var iallafall slut tio över sju imorse när jag slängde mig ner i sängen.

Lycka. Tänk att ett skratt kan förgylla hela dagen.

Come, come baby. Come be my toyfriend, let me play with you!

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0