I throw my hands up in the air sometimes!

2010-10-10 @ 12:51:43
Ja, det var ju ett tag sedan jag skrev här nu känner jag. Blev bara sugen på det för en sekund och tänkte - varför inte? Bägaren håller på att rinna över nu och det är rätt mycket jag behöver få ur mig. Men hur? Det var mycket lättare innan. Hände något, så pratade jag om det och det gick över. Men att lita på människor är verkligen inte det lättaste i dagsläget...

Det sjukaste som hänt är väl egentligen att jag insett att jag saknar vissa personer som en gång i tiden varit väldigt viktiga för mig. Jag trodde inte jag brydde mig om dem. Vi var så obetydliga för dem, så varför skulle inte jag bara skita i dem lika mycket? Men efter en händelse väldigt nyligen har jag insett att det inte är så lätt att bara stänga ute folk som man en gång faktiskt älskade. Även om det var många många år sedan.

Annars flyter livet faktiskt på riktigt bra. Man inser vilka människor som faktiskt är äkta och vilka som inte är det. Jobbar på som vanligt, egen lägenhet, två kisar och jag är sjukt nöjd med att vara singel ett tag. Varför leta efter något när jag vet att det kommer när det känns rätt? Finns ingen direkt mening med det :D

Vad jag mer ska säga vet jag egentligen inte. Mer än att jag mår så mycket bättre än jag gjort någonsin innan. Antar att man faktiskt blir starkare av att gå igenom kaos. Och jag har tröttnat på att ödsla tid åt att vara ledsen. Livet blir ju faktiskt så mycket roligare om man ser saker från den ljusa sidan ;)

Nej, nu är det nog dags att dra igång en film eller något. Senare idag blir det söndagsmiddag hos mina föräldrar, kyckling. Mumma.

Och jag måste säga att jag diggar det faktum att jag inte skrivit på mer än en månad, men ändå är det folk som besöker bloggen varje dag. Haha, nyfikna perhaps?

Ciao!

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0