jag gillar inte sjukhus

2010-10-15 @ 16:52:40
Jobbet 8-17 idag blev istället 8-10. När det var 5 minuter kvar av min rast mådde jag så illa så jag inte visste var jag skulle ta vägen. Några minuter senare låg jag på golvet yr och skakade. Inte trevligt alls.. Fia fick köra mig till akuten. Självklart var det ju inget fel. Något måste det ju vara, det är inte första gången jag känner mig så yr.. Fick hur som helst göra lite tester och sen åka hem efter ca en och en halv timme med svaret att om det blev värre skulle jag komma tillbaka. Nu har jag legat och sovit sedan 13 ungefär & är fortfarande yr, men det börjar avta & det är dags att gå hem till mina föräldrar för att äta lite mat.

Vi ska även kolla upp lite som har med körkort att göra och fixa lite, sen ska jag hem och sova. Jobb 6-15 imorgon.

Ni som ska ut och göra stan får ha en fin kväll och dansa lite för mig med!

Ciao.

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0