Badabom badabing!

2011-08-01 @ 14:00:00
Haha, som vanligt när jag säger det så börjar jag aldrig blogga på riktigt igen. Fast det kan väl visserligen bero på att jag inte sitter så mycket vid datorn helt enkelt.
När jag skrev den meningen så tänkte jag "när jag skrivit klart ska jag göra ..." ja, jag har ingen aning om vad det var jag skulle göra?
Är ledig från jobb idag. Hela helgen har det varit Helsingborgsfestival, men jag har nog aldrig varit så lite på själva festivalen som detta året. Men har ändå varit en helt okej helg måste jag säga. Eller ja, mer än helt okej.
Igårkväll hade vi filmkväll hemma hos Henke. Kollade Insidius(?). Riktigt läskig film. Dock inte den läskigaste jag har sett, men jag hade nog omöjligt kunna sitta mer i josses knä än vad jag gjorde!
Sitter och funderar på om jag sa ta hit familjen idag, laga lite mat till dem och umgås. Får se hur det blir med det, för nu ska jag bara ligga och slappa en stund till Something Borrowed, någon ny film.
Ciao!

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0