don't want to!

2011-02-06 @ 22:53:14
Tror jag börjar bli sjuk. Som vanligt då alltså. :) Måste vara något fucked up med mitt imunförsvar för det här händer för ofta. Ont i hela kroppen har jag med.
Så nu ska jag kurera mig satan i det, för inte en jävla chans att jag tänker sjukanmäla mig fler dagar. Det går bara inte!

Precis kommit hem från mina föräldrar. Var och handlade tidigare idag och jag fick mig en del goda skratt.
Älskar att se mina föräldrar tillsammans för övrigt. Ibland blir man irriterad på dem, precis som alla andra ungdomar. Men jag älskar att se hur de tittar på varann ibland, håller om varann och talar om att de älskar varann. Det vill jag också ha en dag.
Nu ska jag ta och äta lite yoghurt och sen även lite krossad ananas, kan inte bli bättre. Sen är det dags för sängen. När jag kollat en film. Om jag hittar någon bra...
CIAO!

Era åsikter
Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-19 @ 03:43:43
URL: http://smsalåna.nu

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0