Give me a break.

2011-02-01 @ 12:58:30
Jag är så trött på att må som jag mår just nu. Huvudvärk, skakis & det känns som jag har feber trots att jag inte har det.
Har haft huvudvärk hela morgonen men det har gått rätt bra ändå. Tills för en kvart sedan. Bestämde mig för att laga lite mat och ha med mig till jobb, plus något att äta nu innan.. När det var dags att krydda köttet fick jag kväljningar och jag kunde knappt stå på benen. Jag är hungrig som satan, så fattar inte. Min kropp börjar nog tröttna rejält på livet jag lever just nu. 
Och jag har inte råd att sjukanmäla mig från jobb heller, jobbar 5,5 timme ikväll. 

Sitter fortfarande här helt skakis och känner att det är dags att försöka få i mig lite mat. Mår jag inte bättre om en halvtimme får jag nog sjukanmäla mig trots allt... Suck.

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0