Dans.

2011-01-18 @ 22:33:25
Precis kollat Shall we dance. En av de få filmer jag sett med ett mycket oväntat slut kan man väl säga. Älskade den.
Kollar ofta dansfilmer, tänker alltid samma sak när filmen är slut - varför slutade jag med dansen när jag var yngre? Jag älskar dans, men känner mig inte säker nog för det. Tänk om jag hade fortsatt? Ska jag börja igen?
Det är inte lätt. Men jag vet att jag saknar dansen.
Ge mig en kille som kan dansa btw. Dansa och spela gitarr. Mums! Eller är jag för krävande nu? Ja, förmodligen. Jag håller mig singel några år till! Haha.
Nej skämt & sido. Jag ville mest konstatera att jag älskar & saknar dansen. Men det har väl kommit fram flera gånger bara under detta inlägget va?
Så, då återstår två frågor:
Ska jag börja igen?
Och vilken dans isf? ..

Ciao!

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0