Hush baby, hush hush.

2011-11-13 @ 22:20:08
Ligger i soffan för tillfället, för trött för att resa mig och bädda ut sängen.. Händer så mycket runt mig nu hela tiden, mycket jobb, har varit väldigt mycket med lägenheten. Sen ska jag helst ha tid att träffa vänner och familj också. Inte många stunder jag ligger hemma och tar det lugnt, så fick bli en sån kväll idag. Allting känns bra, men problemet kommer när saker känns bra och minsta lilla går emot. Väggarna skjuts upp och jag stänger saker ute. Måste lära mig att alla inte kommer såra mig. Men är väl lättast att trycka in allting i ett hörn och slippa för ett tag, har funkat bra hittills. Men förhoppningsvis slipper jag! Förutom det så har jag som vanligt inte mycket annat att berätta tyvärr. Kan klaga lite över mina visdomständer som flyttar runt hela mina käkar och ger mig huvudvärk. Huvudvärken är inget ovanligt, men värre blir det när jag ska äta något haha! Annars ..ja. Det mesta flyter faktiskt på just nu. Försöker att inte fokusera så mycket på småsaker som går fel. Livet blir så mycket roligare om man ser det från den ljusa sidan ;-) Blev ett lite längre inlägg än jag hade tänkt mig från början, men det är väl ganska okej med tanke på bloggtorkan jag ligger inne med sedan 2 år tillbaka! Nej, nu ska jag dra rumpan ur soffan och bädda min säng, soooova. <3 Ciao ;*

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0