Shoppingglädje!

2011-11-28 @ 16:13:10

Helluu!
Hoppas allt är bra med er, med mig är det underbart! Förutom att vi fick lön i fredags och mina pengar snart är slut!
Skulle till väla med mamma för att handla julklappar, köpte en enda. Däremot hittade jag en jävla massa till mig själv så som byxor, smyckeshängare, vattenkokare m.m.. Och nu är jag på väg ut till väla för att möta upp pappa och köpa en högtalare till ipoden, så jävla bra ljud i den!
Så nu blir det till att lyssna en massa på musik!

Väl hemma därifrån ska vi äta mat, resten av kvällen spenderar jag hemma med min kise och en film eller två!

Nu dör tummarna snart av kylan!

Ciaaaao.


Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0