Happy ever after

2012-08-25 @ 15:23:20
En vecka.
Så lång tid är det kvar på mitt jobb, sen slutar jag .. Därefter har jag inte en jävla aning om vad som händer. Återstår att se.

Men lite ångest är det får jag säga. Fine, dagarna i ända kommer jag ha till att göra i princip vad jag vill.. Men hur kul är det när jag måste göra det ensam?

Kanske är det dags att börja plugga. Det är ju trots allt något jag varit sugen på ett tag.
Men till vad?
Några tips?

Nej, inte jag heller.. Får väl kolla rundor och se om jag hittar något kul.

Inskriven på ams är jag igen iallafall. Mhm. Allas mardröm. Eller en del av den iallafall. Är ju inte helt underbart, men kan jag få jobb den vägen är det väl alltid något.

Sen börjar ju flytten närma sig :D Underbart!
Tänk vad skönt att komma till en helt ny lägenhet. Eller ja, inte ny - nyrenoverad iallafall. Något som ingen annan använt tidigare.
För det är ju så - allt som kommer finnas i lägenheten kommer att vara nytt. :D

Sitter för tillfället och ska ladda ner film. Men vad har jag ingen aning om. Eller ska jag börja på en ny serie?

Nä, tillbaka till det jag höll på med.
Fast först ska jag gå och hoppa på Robin, som sitter och kastar massa på mig :| Knasunge är vad han är..

MEN JAJA, Ciao :D

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0