Första advent!

2012-12-02 @ 10:59:39
Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl roooligt hurra!

Underbar vy från datorrumsfönstret! Fast ser ju tyvärr ut som att det börjar bli slask, så jävla tråkigt :/
 
 
 
 
Jisses, jag är verkligen alldeles för dålig på det här med att uppdatera. Inte för alla andras skull, men för min egen. Fint med minnen.
 
Hur som helst, det är första advent idag och jag ska snart iväg till min bästis med sustår och ha julstök! Exakt vad vi hittar på är för mig oklart, men jag antar att baka pepparkakor är en av sakerna? Haha. :)

2e December är det alltså nu, redan .. Imorgon ska jag till skolan i Köpenhamn och hälsa på, får även reda på redan då om jag har kommit in eller ej.. Så håller tummarna för ett positivt svar! Är alltså hudterapeut jag tänkt börja plugga till.

Väntar även på att chefen på SF ska höra av sig, då jag har fått jobb där. Så håll tummarna för att det sker snart, så att jag har något att göra om dagarna ;)
 
Vad mer kan jag berätta? Egentligen finns det hur mycket som helst, men eftersom jag aldrig uppdaterar så är det så mycket att jag inte vet var jag ska börja. Men jag märker på fingrarna att de saknat att skriva litegrann, de dansar över tangentbordet som att de inte gjort något annat under hela mitt liv, haha.

Har fått julpyntat och lite så iallafall, RÄTT så mysigt. Men enligt Robin är det "för mycket jul" .. hur nu något kan vara för mycket jul ;) haha. Han är ganska söt min sambo.
 
 
Ville skriva "ja, men jag ska bli bättre på det här med att uppdatera" (och nu skrev jag ju det såklart ändå) men jag vet likabra som (..ja, det är ju ingen som läster bloggen så inte lönt att skriva "ni") någon att det inte kommer bli så..

Så, jag tackar för mig, och så hörs vi när vi hörs :D

Ciao!
 

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0