Min omgivning

2012-12-11 @ 23:27:27

Varning för ett inlägg fullproppat med känslor & kärlek.

Har fått väldigt många kärleksförklaringar från vänner, familj & pojkvän på senare tid och jag inser verkligen hur lyckligt lottad jag är. Jag har allt!

Min släkt är uppdelad på två i princip - där är den delen som gång på gång sviker en, ljuger, spelar spel och helt enkelt inte lärt sig hur man beter sig som människor verkar det som. Tack vare dessa människor uppskattar jag den andra delen hundra gånger mer. (Även om det är svårt att tro att jag hade uppskattat dem mindre utan den andra delen.)
Sen är det då den andra delen av släkten. Där man varje gång man ses verkligen är som en familj. Kärlek utstrålas överallt och man ställer upp för varandra i vått & torrt. Även om man knappt träffar vissa ens en gång om året, så vet alla var man har varann.
Självklart står man vissa närmare än andra, men jag älskar ändå allihop oändligt mycket.

Jag har en familj som jag älskar över allt annat. Skulle inte byta ut den mot något eller någon annan i världen och jag är sååå glad att just mina föräldrar är mina föräldrar. Min lillebror må vara jobbigt ibland, precis som alla syskon, men jag älskar honom lika mycket för det. Till min familj hör även syster, pojkvän & bästis.

Syster- vet inte var jag hade varit utan henne. Många säger ofta till sina tjejkompisar att "jag älskar dig likamycket som min egen syster" osv. Skillnaden här är att vi har inte varit bara vänner på många år. Vi bråkar som systrar, pratar som systrar, umgås som systrar, retar oss på varandra som systrar. Varför? Finns bara en förklaring och den fick jag skriven i min logg idag. Familj är inte bara genom blod. Det finns ingen annan anledning till allt det här än att Josefin är systern min egen mamma inte födde, men som jag fann när jag behövde henne som mest. Vi är inte "som systrar" - vi ÄR systrar, och jag vet nu att inget kan komma mellan oss, på riktigt. Aj lav jo!

Min pojkvän & sambo- Förstå att jag hittat en kille som har allt! Han får mig att skratta, han tar sig tid att lära känna mig, får mig att må bra och vilja vara den bästa människan jag kan vara. Känner inte att det finns något jag inte kan prata med honom om. Det är så skönt att vara tillsammans med någon som litar på en, & som jag känner att jag litar på tillbaka. Jag skulle kunna fortsätta i en evighet med att berätta hur mycket jag älskar honom, men avslutar med att lägga till ett extra plus - han är ju bara så jäkla snygg ;)

Bästis- Åh. Vad jag är glad att vi hittat varann. På riktigt denna gången. Så många intriger det varit men dem är som bortblåsta. Anya, bästa Anya! Jag blir så glad av dig! Det här är en tjej som sprider glädje vart hon än går (så länge hon inte är sur, då jäklar! :*) Det är så skönt att kunna spendera en hel dag med någon utan att egentligen säga något viktigt till varann. Bara vara och må bra. Vet att hon finns där för mig som jag finns för henne! Kan inte förklara hur glad jag är att vi verkligen är just det vi säger - bästa vänner. Jag älskar dig!!

Utöver dem jag skrivit om redan så har jag världens underbaraste vänner. Nämner inga namn så är inga glömda, som man säger. <3

Jag är så tacksam för alla jag är omringad av idag. Alla borde få ha vänner och människor omkring sig som er.

Tack för att ni alla bara är så bäst. You rock my world!


Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0