Better late than never.

2012-02-18 @ 19:50:55
Hej kära vänner och ovänner. Hur har ni det på andra sidan skärmen? Själv sitter jag hemma hos min babe just nu. Han och pappa håller på med att sätta upp en lampa, eller något. Jag har inte riktigt koll på vad det var pappa skulle hjälpa honom med, jag sitter mest bara här och ser söt ut. Jag hade något jag skulle skriva om, men jag minns inte vad det var. Fail! Oh well. Jag är ledsen, men mycket mer känner jag inte att jag vill lätta från mitt hjärta just nu. Jag har insett att man inte ska låta något tas för givet, så därför talar jag varje dag om för mina närmsta hur mycket de betyder för mig. Inget overkill, men jag vill ändå att de ska veta. Ta aldrig dina vänner och din familj för givet. När dagen kommer då något händer, finns det inget du kan göra för att få säga det du velat men inte kunnat. Just saying. Ska kolla sista avsnittet Nikita nu och kränga massa gottis. Ciao!

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0