Lite ledighet på G!

2013-08-20 @ 19:28:02
Åh, jag har så mycket jag vill berätta. Men det är inte riktigt dags att skriva det ännu :D men jag vill vill vill!
 
Tisdag idag. Innebär alltså att imorgon är det Onsdag. Och nej, det hade ni inte vetat om jag inte hade skrivit det. Snällt va?

Imorgon väntar klienter, business och permanent ögonfransböjning, torsdag klienter och fysik och på fredag ska vi ha lite soft-städdag. SEN ÄR JAG LEDIG IFRÅN SKOLAN I 9 DAGAR! Eller ja, "ledig".. jag har ett arbete att skriva på, men förhoppningsvis tar det inte hela veckan och jag behöver iallafall inte gå upp 5.30 på morgonen och sätta mig på ett tåg i över en timme! wihuuuuuu.
 
Och nu... känner jag för att göra absolut ingenting. Och det är precis det jag tänker göra också. Så, ciao!

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0