stora planer!

2013-08-16 @ 06:20:25

Mycket har hänt på mycket kort tid. Idag är det 3 månader sedan världens bästa faster lämnade oss. Fattar ni, 3 MÅNADER?! Jag börjar sakta förstå att jag faktiskt inte kommer träffa henne igen.. Det vill inte riktigt komma in i huvudet. Åh, vad jag saknar dig! :'( <3

Jag har känt ett tag att jag måste komma iväg en lite längre tid, vara borta från all stress här hemma och kunna fokusera på något annat ett tag. Äntligen är planerna igång och jag är så hypad!! Vill inte jinxa något så mer kommer när det verkligen satt igång på riktigt. :)

Fredag, sista skoldagen för veckan. Prov och mikrobiologi står på schemat och efteråt får jag äntligen träffa syster och bästis, som jag saknat så mycket! Dags för frukost och sen sätta mig på tåget. Hoppasni får en bra dag! Jag ska försöka att inte tänka så mycket...

Ciao!


Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0