hard work, work.

2014-03-05 @ 08:40:47
Längesedan jag kluddade något här, så kände att det var dags nu även om jag kanske inte har så mycket intressant att berätta för er.. 
 
Tiden de kommande veckorna och månaderna kommer vara både rolig och lärorik, men samtidigt jobbig och mycket tårar. 
 
Rolig och lärorik lär den vara för att jag nu har börjat praktisera på Electa, första dagen i måndags! Underbart kul :) Just nu är det inskolning, och Caroline från klassen ska vara i Malmö, men just nu är båda i Helsingborg tillsammans. Skönt att inte vara ensam ny faktiskt, haha! 
 
Jobbigt och det dära är väl lite mer invecklat och inte något jag egentligen kan gå in på just nu. Så det får ni fortsätta undra över ett tag till :) (jobbigt att det var detta ni mest ville läsa, ellerhur?)
 
Nu ska jag strax vandra vidare till bussen, tar ju baaaara 20 minuter att gå dit... För att sen åka i 5 minuter för att komma fram till väla! (y) haha. Ska vara i Electa Spa och Butik på väla idag, mucho intresanto. 
 
Nääääe mina kära vänner. Nu ska jag inte dra ut på er tid mer, för nu ska jag borsta tänderna och sen göra mig färdig för att gå. (väldigt intressant information va? sa ju att jag inte hade så mycket intressant att berätta för er....)
 
Kommer jag på något mer så hojtar jag väl till antar jag. 
 
(oooh, jag har en hemlighet som jag så gääääärna vill berätta för er....)
 
Ciao!

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0