Jag lever, jag lovar.

2016-12-30 @ 13:01:04
Nu är det över ett år sedan jag lät fingrarna dansa över tangenterna sist. Nu är det inte en enda jäkel som ens har en aning om att jag skriver något här, så det lär ju inte läsas av någon annan än mig själv ändå. 
 
Har varit väldigt nära, väldigt många gånger, att faktiskt skriva och publicera något. Har börjat skriva ett inlägg, så som nu, men tagit bort allt igen och loggat ut. Antingen har något kommit ivägen, eller så har jag bara känt att jag inte orkat fortsätta skriva haha.
 
Det har hänt väääldigt mycket de senaste åren, som jag känner att jag kanske borde få nerprintat och sparat som minnen. Är ju trots allt, som nämnt förr, kul att kunna gå tillbaka och läsa om senare i livet. 
 
Jag vet knappt vart jag ska börja egentligen. Men om inte annat så kan jag ju försöka att skriva lite inlägg då och då med lite uppdateringar, för att det inte ska bli ett enda inlägg som tar typ en timme att läsa!
 
Så får det nog bli. Här och nu kan jag ju iallafall börja med att skriva att jag just nu sitter hemma på rumpan och försöker bli av med mitt migränanfall.... Varit ledig från jobb hela veckan, och börjar jobba igen på måndag. Så det blir bara till att njuta fram tills dess. 
 
Julafton detta året spenderades faktiskt för första gången hemma hos mig och baby, i huset som vi ÄNTLIGEN blivit färdiga med. Även detta får jag väl tillägna ett litet inlägg någon dag. Här har hänt mycket vill jag lova... Men iallafall, så var hans pappa och familj här på självaste julafton och det var helt underbart mysigt. Första julafton sedan vi blev tillsammans som vi var på ETT ställe, hela dagen. Aldrig mer flänga rundor I tell you!

Imorgon är det nyårsafton och den ska spenderas i Hyllinge tillsammans med syster, Emelie, våra gubbar och deras töser. Ska bli supermysigt med en relativt lugn nyår med bara en massa mat, skratt och roliga spel. Älskar det!

Nu får jag väl ta och avrunda här känner jag. Men mer kommer snart, det lovar jag!

Ciao!

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0