1a december...

2009-12-01 @ 10:06:11
...och jag har ännu inte alls kommit in i julstämningen. Håller dock på att städa sedan igår för att få iordning i rummet, men det är mycket som ska göras så det tar lite tid. Kanske träffa Linus idag och tvinga honom koppla in tv-spel så jag kan spöa honom i det, haha. Annars blir det städning hela dagen fram till ikväll då jag ska umgås med familjen litegrann. :)

Nåja, en liten uppdatering kunde jag inte hålla mig ifrån. Får se hur lång tid det tar innan jag orkar göra mig en ny design.

Ha en bra dag sötnosar!

Era åsikter
Postat av: Daniel

Städa duktig jänte!

2009-12-04 @ 11:41:51
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0