Happyface.

2009-12-11 @ 09:38:11
Jag har glädjerus i hela kroppen, och idag hoppas jag inte att det kommer något mellan för att sabba det!

Nu sitter jag och väntar på att syster ska smsa att hon är klar, sen åker vi till väla för att kolla runt lite. Och på tal om henne fick jag sms nu. Tio kommer de och hämtar mig och sen går troligtvis jag och syster ensamma. Men det märker vi.

Efter väla kommer emilie, sen "möte" och sen beger jag & syster oss hem till Filla där Anya också är, för förfest och sen utgång på Tempel! Denna dagen kan inte bli mer än perfekt.

Ciao!

Era åsikter
Postat av: Leia ♥

Härligt med glädjerus! =)

2009-12-11 @ 13:15:08
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0