wow..

2009-12-08 @ 20:39:23
Äntligen gjort om min blogg!
Om jag lär skriva så mycket mer i den vet jag inte, det är fortfarande en del folk som läser som inte borde. Lösen kanske? Hmpf. Det återstår att se.

Helgen blir mys. Fredag morgon kanske jag & syster ska till gamla skolan och kolla deras lucia, just for fun. Vid halv 3 ska jag på ett möte, kan man väl kalla det. Går det bra så får ni veta vad det handlade om. (: Kvällen innebär "lussevaka" på Tempel med syster, ska bara hitta någon att förfesta med också, haha.
Sen blir det loppis i helgen och ännu en lussevaka lördag-söndag på pascha, om vi orkar och känner för det.

Well, det var allt jag orkade med för tillfället.

Ciao! ;*

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0