Meningslösa frågor och svar.

2010-01-02 @ 19:19:49

Lovar du att vara ärlig? Nej.

Du heter:
Marielle
Smeknamn: Millan, Frasse av vissa.
Låt som du sörjer till när du är ledsen: Det beror ju på vilket sätt och av vilken anledning.
Beroende av: Mina vänner, kärlek & familj. <3
Vad tror folk om dig: Tydligen ger jag ett första intryck av att vara bimbo eller en bitch?
Stämmer det: Bimbo - verkligen inte. Men jag har ju mina dagar då bitchen dyker upp, hehe.
Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon kanske? Jag vet inte.
Vad säger du för att imponera på någon: Det beror ju på vem det är. Men tycker jag bra om en person så låter jag denna veta det.
Hur imponerar man på dig: Ärlighet, stå för vad man verkligen tycker & att man vågar visa hur man känner. Får mig att skratta är ett plus.
Brukar du skratta för dig själv: HAHA, ..typ alltid.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Ja, om du hade sagt fot för fem minuter sen. :) har skickat några till Anya, sen dog batteriet.
Var bor du: I mitt rum.
Trivs du där: Ibland.
Äger du några converse: Nej, men vill.
Sprit, cider, vin eller öl: Cider.
Brukar du bli för full: ..Det händer, ja.
Är du allergisk mot något: Haha, ..nej.
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem det är. Men "hej", "hej det är millan/marielle".
Antal timmar sömn inatt: Ingen aning.
Brukar du komma i tid: Jaopps.
När mår du bra: När jag är med folk jag tycker om, och skrattar.
När blev du fotad senast: Nyår.
Hur känner du dig nu: Jag vet inte. ;s
Vanligaste färg på dina kläder: Tyvärr svart.
Vad tycker du om fötter: Haha, inget speciellt.
Vad saknar du: Ömsesidig kärlek.
Hade du en bra kväll igår: Den var okej, men jag var trött.
Favorit dryck på morgonen: Vatten.
Rakar du benen: Yes.
När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag är trött.
Är du blyg: Med nya människor är jag. Men jag har börjat bli bättre på att inte vara det.
Sysslar du med någon idrott: Nej.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej. Man blir kär i personligheten, inte någons utseende. (:
Har du spytt offentligt: Pass.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Vad skulle jag INTE göra?
Är du nöjd med ditt liv: I grund och botten, absolut!
Är du bortskämd: En del.
Vad gör du i morgon: Leker med josefin.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Ingen aning. :s
Vad längtar du till: hehe ..
Har du bra vänner och äkta vänskap: Absolut.
Vad använder du för schampoo: Det som finns tillgängligt.
Hur gammal är du: 19 år & 112 dagar, sådetså.
Tycker du om någon just nu: Inte kärleksmässigt.
Gröna eller röda äpplen: Gröna.
Gillar du golf: Aldrig testat, så vet inte.
Vilken tid gick du upp idag: Jag har nog inte riktigt gått upp än.
Har du sovit i din egen säng inatt: jajamensan.
Har du strumpor på dig nu: Nej.
Är det okej att gråta: Ja, det tycker jag.
När grät du senast: Minns inte.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Jag vet faktiskt inte.
Bär du glasögon eller linser: Glasögon, ibland.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Verkligen inte.
Har du piercing: Japp.
Vill du gifta dig: Kanske.
Vill du ha barn: Japp.
Solar du ofta: Hehe.. nej :D
Är du bra på att laga mat: Ibland :D
Är du flygrädd: Detta blev komplicerat. Jag var det innan, och jag var livrädd när jag flög. Ändå vill jag komiskt nog flyga igen. Så kanske inte?
Hur vig är du: Överrörlig.
Är du musikalisk: Lite. :)
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Vilken är din favoritglass: Päronsplit.
Tror du på ett liv efter döden? Kluven. Men ja.
Tycker du om sushi? Aldrig ätit.
Vad äter du helst när du ser på film: Chips eller grönsaker - mumma.
Har du tandläkarskräck? Inte direkt.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska.
Vilken ögonfärg har du: Jag har ingen aning. Typ grön-blå-grå, någonting.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Yepp.
Biter du på naglarna: Uschnej.
Röker du: Inte längre.
Hur ofta tränar/motionerar du: Situps varje kväll, annars inget speciellt -.-
Senaste låt du hörde: Break your heart - Taio Cruz


Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0