Hallonsoda.

2010-01-13 @ 23:23:11
Jag lade precis märke till att någon verkligen råläst (inte för att jag har så mycket inlägg kvar i bloggen dock) alla inlägg jag har i bloggen. Det var en sjuk massa med sidvisningar på bloggen iallafall. Hmpf? :p

Och förresten har rubriken inte ett skit med innehållet i inlägget att göra. Jag hade bara inget bättre på lager liksom.

Fick schemat för februari idag. Dels har jag fått en skiftplats på deltid, och dels jobbar jag som satan nästa månad. Rätt nice faktiskt. Beats just sitting at my ass i en stol här hemma. Plus att jag trivs, jag har kul! :D

Sen har jag även kommit underfund med en del saker som suger med singellivet. Jag är den jag är, och det har sina konsekvenser ibland, haha. So be it.

There's a disconnection, I feel it.

Nu ska jag nog sova tror jag. Jobb imorgon, dock inte förrän 16.15, but still!

Godnatt snuffisar.

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0