Trött.

2010-01-17 @ 22:12:51
Hellooooooou bloggen!
Här sitter jag, trött och seg, och ska alldeles strax fortsätta kolla sista säsongen av OC. Inte många avsnitt kvar nu!
Jobbade 4 timmar idag och jag fick lära mig DT1an. Med andra ord, första luckan i Driven. Det var nervöst, och på ett sätt är det mer hektiskt än vad det är i kassan där inne. Men jag klarar det nog! Denna gången stod jag inte själv, men det ska jag tydligen göra nästa gång. Det löser sig! Dock är det grymt kul att hela tiden få lära sig nya saker.

Imorgon ska jag träffa Becca är det tänkt. Jobbar inte nu på 5 dagar, så måste verkligen få iordning det sista i rummet, är inte alls mycket kvar nu. Onsdag är det badminton och torsdag ska jag tvätta, ..och det är ungefär allt som är inbokat denna veckan än så länge. Eller ja, ska träna också visserligen.

Nej, nu ska jag fortsätta kolla. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll. Och jag hoppas att ni haft en bra helg!

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0