Vårkänslor.

2010-03-30 @ 10:26:55

Det är rätt skönt att inte längre ligga och sova hela dagarna känner jag. Ibland saknar jag dock skolan, det var rätt skönt ändå alltså..

Och vädret går det ju inte att klaga på direkt. HUR UNDERBART LIKSOM?! Sjukt nice. Gillar inte att pappa kom och sabbade mina förhoppningar till fint väder till helgen, men äsch. Man kan väl ha det bra ändå. Njuta av värmen medan den är här, vem vet när den försvinner? -.-

Ska snart iväg till jobb. Börjar bli sjuk men jag kämpar på ändå. Ska träffa Ninnie ikväll en stund också, var ett tag sedan det bara var vi två. Och på torsdag ska jag träffa Anya, myspys. Helgen innebär mys den med. Skulle egentligen iväg på lördag, men så blir det inte nu. hrm. Men helgen kommer bli bra ändå känner jag :) Umgås med Emilie, Kasper och Johan en dag är det tänkt, får hoppas att det blir av också! Hade varit riktigt kul, en knasig kombination haha.

Hm, ska ta bussen om en halvtimme.. känner att det kanske är dags för mig att gå upp och äta något innan jag slöar bort hela tiden här nu. Vill ni komma och hälsa på så jobbar jag mest troligt i Driven idag, så kom med bil! :D Haha.

Ha en fin dag sötnosar.


Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0