Personalfest m.m.

2010-05-25 @ 12:29:27
Vädret är härligt, allting är härligt. Eller .. vädret just nu kanske inte är härligt, haha.. men det kommer, det kommer! Har varit några helt underbara dagar nu iallafall, och fler måste det väl ändå komma?

Ikväll är det personalfest på S/S SWEA, känns som det kommer bli riktigt bra. Ska träffa Stoffe, Paula & Anton vid 15.30 och sen hitta hem till alexandra, och sen vidare till swea vid 18. Jag säger som sandra: Känns som detta är början på sommarens alla fester och härligheter!

Håller på att söka en hel del lägenheter nu också, får hoppas att jag får någon av dem för det hade varit väldigt skönt att ha ett eget ställe nu. Ska med mamma ut till väla&ikea på torsdag och kolla runt lite. Sjukt pepp på att flytta nu!

Nu vill jag iväg och sola, ska bara se till att orka också..

Nej nu tar jag och virar ihop det här, får hitta något att fördriva tiden med ett tag.

Ha det bra, vi hörs .. när vi hörs ;D haha.

Ciao.

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0