2010-11-24

2010-11-24 @ 15:26:35
En månad kvar till julafton idag!
Hahahaha, natten på jobb var den sjukaste jag har varit med om. Allting började egentligen med att Liri, vår skiftledare, kom in med en snöboll för att kasta på Klara. Någon timme senare hade jag och Klara is-krig som slutade med is i hennes tröja och en smitande Marielle. Helt plötsligt när jag står och pratar med en kund i DT:n, kommer klara springandes med en snöboll som hon trycker upp i huvudet på mig! Kunderna skrattade ju rätt mycket när de kom fram kan jag säga. Efter det fick klara både sopborstar och vatten i huvudet och över sig, inte glad var hon. Minns inte att jag har skrattat så mycket på jobb ever, men så blir det väl när man är övertrött. Sjukt bra natt var det iallafall! :D haha.
Nu vaknade jag för en liten stund sedan och sitter och undrar vad jag ska fördriva tiden med idag fram tills jobb. Komiskt nog är jag pepp för jobb, vad hände?
Nu; läsa klart min bok.

Ciao.

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0